Books


Best Practice in Consumer Collections: Strategies and Technologies for Consumer Debt Recovery. 2004, 2008.

URL: http://www.vrl-financial-news.com/cards–payments/cards-international/reports/best-practices-in-consumer-col.aspx

Originally published by Lafferty Publications, this 50,000-word book offers a comprehensive examination of the entire consumer collection process and is a must for new and seasoned collection managers. The second edition, published in 2008 by VRL KnowledgeBank, the world-leading provider of international business intelligence, is available in English and Spanish. The Spanish edition is sponsored by Visa International.


Financial Services Glossary for Bilingual Professionals in English and Spanish. 2014.

URL: http://www.lulu.com/us/en/shop/astrid-rial/financial-services-glossary-for-bilingual-professionals-english-and-spanish/ebook/product-21708979.html

Designed for bilingual financial services professionals who serve U.S. Hispanic customers, this glossary translates more than 300 frequently-used banking, lending, insurance, credit, and collections terms from English to neutral “Business Spanish” and includes synonyms used in Mexico, Puerto Rico and the Caribbean, and South America. Preview, purchase and download the e-book in ePub format at www.lulu.com





Conocimientos de Cobranzas: Herramientas de Mejora. 2014.

URL: http://www.lulu.com/us/es/shop/astrid-rial/conocimientos-de-cobranzas/ebook/product-21592011.html

Esta colección de 29 artículos cubre temas puntuales y relevantes como estrategias y tecnología, modelos operativos, novedades en la comunicación multicanal con sus clientes deudores, oportunidades de mejora en el desempeño de su equipo de trabajo y otras Mejores Prácticas para maximizar sus recuperaciones en las cobranzas al consumidor. Revise el contenido, compre y descargue el libro electrónico en formato ePub en www.lulu.com.


Las Mejores Prácticas en las Cobranzas al Consumidor. 2005.

URL: https://www.goodreads.com/book/show/22007041-las-mejores-pr-cticas-en-las-cobranzas-al-consumidor

La presente publicación de 70,000 palabras “ofrece un conjunto de experiencias poderosas en la ejecución de estrategias de cobro que brindan nuevas oportunidades de negocio a las instituciones financieras…” – José María Ayuso, Executive Vice President, Visa International Latin America and Caribbean Region. Este libro es publicado por VRL Publishing Ltd.

 


  • Message me on LinkedIn.
  • Email: astrid @ arialinternational.com
© 2018 ASTRID RIAL

Advertisements