Books

Best Practice in Consumer Collections: Strategies and Technologies for Consumer Debt Recovery. 2004, 2008.

Originally published by Lafferty Publications, this book offers a comprehensive examination of the entire consumer collection process and is a must for new and seasoned collection managers. This second edition, published in 2008 by VRL KnowledgeBank, the world leading provider of international business intelligence, is available in English and Spanish. The Spanish edition is sponsored by Visa International.

Financial Services Glossary for Bilingual Professionals in English and Spanish. 2014.

Designed for bilingual financial services professionals who serve U.S. Hispanic customers, this glossary translates more than 300 frequently-used banking, lending, insurance and credit and collections terms from English to neutral “Business Spanish” and includes synonyms used in Mexico, Puerto Rico and the Caribbean and South America. Preview, purchase and download the e-book in ePub format at www.lulu.com.

 Conocimientos de Cobranzas: Herramientas de Mejora. 2014.

Esta colección de 29 artículos cubre temas puntuales y relevantes como estrategias y tecnología, modelos operativos, novedades en la comunicación multicanal con sus clientes deudores, oportunidades de mejora en el desempeño de su equipo de trabajo y otras Mejores Prácticas para maximizar sus recuperaciones en las cobranzas al consumidor. Revise el contenido, compre y descargue el libro electrónico en formato ePub en www.lulu.com.

Las Mejores Prácticas en las Cobranzas al Consumidor. 2005.

La presente publicación “ofrece un conjunto de experiencias poderosas en la ejecución de estrategias de cobro que brindan nuevas oportunidades de negocio a las instituciones financieras…” José María Ayuso, Executive Vice President, Visa International Latin America and Caribbean Region. Este libro es publicado por VRL Publishing Ltd.

© 2017 ASTRID RIAL